Praha potřebuje své silnice zprůjezdnit, ne na nich omezovat provoz
1) Provedeme rozsáhlou revizi dopravních opatření, která vznikla za doby končícího (Zelení. Piráti. TopSTAN) vedení žižkovské radnice v rámci politiky „zklidňování“ dopravy.
2) Bariéry plynulosti dopravy budeme odstraňovat:
- Provedeme audit všech cyklopruhů na Praze 3. Ty bezpředmětné a nebezpečné smažeme.
- Zrušíme rovněž všechny nebezpečné cykloobousměrky.
- Praha 3 je přeznačkovaná, posoudíme tedy smysluplnost dopravního značení. V první vlně určitě odstraníme stovky umělohmotných baliset.
3) Jarovská třída patří pod zem
4) Budeme nadále prosazovat, aby metro D vedlo na Žižkov
5) Budeme nekompromisní v jednání s poskytovateli sdílených skůtrů či koloběžek. Není možné, aby nám chodcům stále překážely poházené kolobrndy na chodníku. Není možné aby sdílené skútry zabíraly zdarma místa pro rezidentní parkování.
6) Návrhy revitalizace Olšanské a Seifertovy ulice je nutné přepracovat.
Olšanská je 42 metrů široká ulice, tam se vejdou všichni účastníci provozu a pořád tam bude dostatečný prostor pro jízdní pruhy pro auta (2x tam, 2x zpět) i zachování parkovacích míst.
Na Seifertově chceme zachovat tram zastávku Viktoria Žižkov u obecního úřadu a určitě nepovolíme ztrátu 60ti parkovacích míst, která je zde plánována.
Garantem pro oblast dopravy je Mojmír Mikuláš a Jan Brodský